Hundige sejlklub – Bestyrelsesmøde – torsdag den 03. april 2025
Fremmødte:
John, Bjarne, Mette, Dion, Skipper, Ronni
Fraværende:
Thomas, Karsten, Finn
Ordstyrer:
John
Referent:
Ronni
Ad 1
Referent, Ronni
Ad 2
Ref. af sidste bestyrelse (fra tirsdag den 4. marts 2025) – godkendt.
Konstituering af ny bestyrelse (bestyrelses FB-gruppe [BFB] også opdateret):
Formand: John Mogensen (ulige år)
Næstformand: Bjarne Lund Henriksen (lige år)
Kasserer: Ronni Henrik Simonsen (lige år)
B-Medlem: Finn Petersen (lige år)
B-Medlem: Dion Licht Jensen (lige år)
B-Medlem: Bjarne Lund Henriksen (lige år)
B-Medlem: Karsten Olesen (ulige år)
B-Medlem: Skipper Uhde Andersen (ulige år)
1. Suppleant: Thomas Willumsen (lige år)
2. Suppleant: Mette Apollo Rasmussen (ulige år)
Ud over selve konstituering blev der aftalt nævnte arbejdsposter og roller.
• Kasten ønsker at besidde koordinator og primær møde referent rolle
• Dion ønsker at være Webansvarlig
• Bjarne ønsker at være Klubhusansvarlig
• Skipper ønsker at være medansvarlig omkring klubhus
• Finn er Klubbådsansvarlig
Ad 3
Enighed om at generalforsamling gik relativ fornuftig, selv om der er det høj kritiske punkt omkring udestående og pt. manglende regnskab for regnskabsår 2024. Samme gør sig gældende for budget 2024 og kommende 2025 regnskabsår.
Der blev oplyst og drøftet omkring hjemmeside, eventuelle klubaftener, grillhygge ved servicekaj mm. Hvortil der kommer snarlig og yderligere information så straks bestyrelsen og arbejdsgrupper får præciseret og aftalt nærmere.
Den ekstraordinære GF bliver indkaldt så straks bankforbindelser kommer på plads, og derved vil regnskab kunne blive udarbejdet.
Ad. 4
Økonomistatus og uddybende forklaring oplyst fra kasserer.
Formand og næstformand udarbejder snarligt et budget for nuværende regnskabsår 2025- Derved har bestyrelsen også en økonomiramme for dette budgetår.
Kontingentopkrævning – aftales til 14 dages betaling, for sejlsæson 2025
– Restancer for sæson 2024 –
1. Rykker, der gives 14 dage til alle (da flere ikke har modtaget).
2. Rykkergebyr 100,-kr. betalingsfrist aftales til 8 dage.
3. Rykker oplyses/sendes til havnekontor.
Ad. 5
Café info: Ronni (afgående Klubhusansvarlig) rundsender Café kontrakt til alle nuværende B-medlemmer.
Denne ønskes på som kommende punkt til efterfølgende b-møde, hvortil Café bestyrer også skal indkaldes.
Dion har fået til opgave at skaffe skilte til borde(drøftet på GF). Mette laver format og aftaler/koordinerer sammen med Dion.
Oplysning at Mastekran igen virker.
Striber ved kantsten er genopfrisket (gule striber ved standsning/parkering).
Havnekontor og det administrative inkl. økonomisituation drøftet. Generelt kan oplyses at der er oplevet kraftig forbedring og mange aftaler/kontrakter er ved at være i fuld kontrol.
Ad. 6
Standerhejsning: Lørdag den 3. maj kl. 13 (Bjarne står for tilmelding)
Grillhygge ved servicekaj: Dette er det første udvalgsarbejde, der afholdes lørdag den 12. april (Peter
(Nina, Troels, Torben)) starter kl. 12.00
S/I kommende info/kommunike, hvor vores bestyrelse skal sørge for at rundsende dette, samt sættes på opslagstavle i klubhus.
Ad. 7
Næste B-møde er i klubhus/skolestuen den 29. april kl. 18.00 inkl. bespisning i Café Mågen.
Ekstraordinær foreslås til tirsdag den 20. maj 2025 for at kunne sikre overholdelse af indkaldelse mm.
Ad. 8
Ronni sørger for opsætning af Ringbind på opslagstavle, hvor nyheder vil kunne samles i hardcopy/papir version.
-NYT fra HSK-
Tak for endnu et godt b-møde, og lækkert med ekstra/nye kræfter til sejlklubs bestyrelsen.